Thursday, September 18, 2008

19 september

hari ni cuaca mendung,semendung keadaan keadaan kat bilik guru ni.....mendung la sebab lum gaji, jadi sesetengah persiapan raya tu terpaksala ditangguhkan dulu. Aku pun tengah kering gak sebab dah banyak mengorek saving untuk wat persiapan raya......yang syok dan rilek ialah husband aku, dia cool je....raya ke tak ke bukan masalah besar bagi dia.....dia selalu cakap kat aku....wat apalah su kecoh-kecoh sangat....macamlah tak pernah beraya sebelum ni....mengalahkan anak-anak lak.

yela....mana tak kecohnya sebagai anak ,aku kena fikirkan apa kuih nak dibawa pada emak kat kampung, sebagai ibu aku kena berfikir apa baju yang nak dipakai anak -anak, tema apa lak taun ni. sebagai isteri lak aku kena pastikan suamipun ada benda yang nak dimakan waktu berbuka ngan sahur. Mana tak kecohnya aku sebagai anak,isteri dan ibu.

No comments: